Обов'язковими реквізитами довідки з місця роботи є:
- найменування та реквізити організації, що видала довідку
- найменування адресата (кому призначено);
- Назва документу;
- дата та номер документа;
- місце (місто) складання;
- текст довідки;
- Посада особи, яка підписує довідку
Звернутися до бухгалтерію з паспортом чи іншими документами, що засвідчують особу. Бухгалтер виписує довідку, реєструє у журналі «Облік видачі довідок». Довідка видається протягом трьох днів із дня звернення під розпис у журналі.
Довідка з місця роботи має містити основні реквізити фірми (ОГРН чи ОГРН ІП, адреса, телефон). Реквізити зазвичай вказуються у верхній частині документа — праворуч чи посередині. Нижче слідує дата складання, а також номер документа. Далі в центрі сторінки розміщується найменування документа: «Довідка».