Фірмова торгівляФірмова торгівля

0 Comment

Фірмова торгівля – це система прямого переміщення товарів та послуг від виробника до споживача [380]. Фірмова торгівля є прямий канал товароруху, у якому товари переміщуються до споживачів без використання незалежних посередників [244, з.

Він повинен мати фірмове найменування, фірмовий знак, фірмову упаковку для товарів, що продаються, фірмову одяг для своїх працівників, виконаний в єдиному стилі з рекламним оформленням засновників або комерційної організації, структурним підрозділом якого магазин є [2].

Як фірмовий стиль впливає споживача Вкладення у формування позитивного сприйняття компанії, її розвиток та рекламу зменшують витрати та полегшують вхід на ринок нових товарів від фірми. Фірмовий стиль прискорює зростання та темпи продажів, чим покращує фінансову стабільність компанії.