Нанесення інформації на товарНанесення інформації на товар

0 Comment

Торгова маркування

маркування

Маркування (від нім. markieren, від фр. marquer, англ. mark – відзначати, ставити знак) – нанесення умовних знаків, літер, цифр, графічних знаків або написів на об'єкт з метою його подальшої ідентифікації (впізнавання), вказівки його властивостей та характеристик.

https://ua.wikipedia.org › wiki › Маркування

Маркування – Вікіпедія

— передбачає нанесення будь-якої інформації про товар постачальником або продавцем товарів/послуг. Носіями маркування можуть виступати: етикетки, ярлики, бирки, штампи, кол'єретки, вкладиші та контрольні стрічки.

Продавець за законом надає покупцям інформацію про товар та виробника. Якщо не на упаковці, то на етикетці. На етикетці, як і на ціннику, магазин друкує найменування товару, сорт, вага, ціну. Додатково на етикетці потрібен виробник, дата виробництва та термін зберігання.

Так, етикетка, що наноситься або вкладається в пакувальні засоби, має містити такі відомості російською мовою: найменування; склад (інгредієнти); кількість (маса, габаритні розміри); … Маркування текстильних виробів

  1. розміри;
  2. склад сировини;
  3. товарний знак (за наявності);
  4. гарантійні зобов'язання виробника.

18 Закону України від 12.05.91 р. № 1023-XII «Про захист прав споживачів» (далі – Закон № 1023). Отже, дані про ціну, найменування, сортність, склад, якість, виробника та інші відомості про товар, що становлять його характеристикуі повинні супроводжувати товар на шляху від виробника до покупця.