Права покупця при поверненні товаруПрава покупця при поверненні товару

0 Comment

Покупець має право обміняти товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром. Однак не весь товар належної якості підлягає обміну (поверну).20 лип. 2023р.

Продавець може відмовити в поверніть або обміні, якщо товар був у вжитку і має явні на те ознаки, не збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також покупця відсутній товарний чи касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату.

У разі відмови – звернутися до Росспоживнагляду; 4. Подати позовну заяву до суду. Передати свою претензію можна або безпосередньо продавцю, або до Росспоживнагляду поштою або в електронному вигляді. Якщо адміністрація магазину відмовиться приймати заяву, її можна надіслати рекомендованим листом.

У звичайному магазині Продавець зобов'язаний обміняти непродовольчий товар, якщо не підійшов покупцю. Насправді це означає, що покупець може повернути товар без пояснення причин. Завжди можна сказати, що не підійшов за кольором чи фасоном.