претензійний акт – висновок про надання або ненадання житлово-комунальної послуги або надання її з вадами.
претензійний акт – висновок про надання або ненадання житлово-комунальної послуги або надання її з вадами. 6. Діловодство на розгляд заявок та письмових претензій споживачів здійснюється уповноваженими посадовими особами окремо від інших видів діловодства та ведеться централізовано.
Зокрема, претензійний порядок вирішення спору необхідно дотриматись у разі спору з оператором зв'язку, що випливає з договору про надання послуг зв'язку та у разі спору у зв'язку з перевезенням пасажира, багажу, вантажу або у зв'язку з буксируванням об'єкта, що буксирується, внутрішнім водним транспортом.
Претензія – це пред'явлення вимог, виражене незадоволенням особи на неякісно надану послугу (роботу) або на невідповідність якості проданого товару встановленим вимогам.