Бажано у слогані делікатно нагадати споживачеві про себе, тобто вказати назву компанії, продукту чи бренду. А от чого точно не повинно бути в рекламних гаслах, так це: нагромадження смислів, слів, які викликають негативні асоціації, недоречного чи незрозумілого для цільової аудиторії гумору, а також агресії.
Канали для просування страхових послуг
- Офлайн-канали: бігборди та сітілайти, друковані ЗМІ, телебачення, радіо та спонсорство.
- Онлайн-канали: SEO, контекстна та таргетована реклама, SMM-просування, піар в онлайн-ЗМІ, крауд-маркетинг та email-маркетинг.
Кількість застрахованих – Це показник, який чудово ілюструє стійкість страховика. Це працює так само, як і банківський принцип. Чим більше клієнтів, тим стійкіша пропорція між регулярними відрахуваннями застрахованих та реальними страховими випадками, що потребують виплат. Вік страхової компанії.