Строк розгляду зверненняСтрок розгляду звернення

0 Comment

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їхнього надходження. Звернення, що не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання. Якщо у місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний його розгляду.

30 днів Письмове звернення, що надійшло до державного органу, органу місцевого самоврядування або посадової особи відповідно до їх компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення, за винятком випадку, зазначеного у частині 1.1 цієї статті.

N 59-ФЗ "Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації" електронні звернення реєструються протягом трьох днів та направляються залежно від утримання до структурних підрозділів Міністерства. Звернення розглядається протягом 30 днів від дня реєстрації.

Звернення громадян, посадових осіб та інших осіб дозволяються протягом 30 днів з дня їх реєстрації. У тому випадку, коли встановлений термін дозволу звернення закінчується у вихідний або святковий день, останнім днем ​​дозволу вважається робочий день, який за ним слідує.