виділено такі види торгівлі:
- комісійна торгівля – торгівля у ході якої продавець (комісіонер) приймає у власника (комітента) будь-який товар, продає його своїми силами споживачеві. …
- торгівля у стаціонарних торгових об'єктах – продаж у спеціально призначених для торгівлі приміщеннях;
У найпростішому випадку магазини роздрібної торгівлі торгівлі діляться на три формату: гіпермаркет, супермаркет та магазин біля будинку. За більшої деталізації до них додаються формат дискаунтер та кеш енд керрі.
Важливими характеристиками для визначення формату є: – місцезнаходження (магазин знаходиться у центрі міста, у спальному районі чи за МКАД?); – площа зали (це менше 50 квадратів чи більше 1000?); – кількість товарних позицій (тут можна купити найнеобхідніше, чи є великий вибір унікальних продуктів?);