Заява на отримання оригіналу трудовий книжки складається у довільній формі. Воно адресується на ім'я керівника організації, містить П. І. О., посаду працівника, його прохання видати трудову книжку, а також причину, через яку трудова книжка запитується. Збережена копія
Текст розписки обов'язково повинен включати:
- Найменування організації-роботодавця.
- Місце та дату складання документа.
- Прізвище-ім'я-по-батькові людини, яка забирає трудове книжку, його паспортні дані (у тому числі дату народження), адресу реєстрації та місце проживання.
Як скласти заяву на відправку трудової книжки по поштою У згоді працівника направити трудову книжку поштою Необхідно вказати найменування роботодавця, його адресу, П. І. О., контактні дані колишнього працівника, а також адресу, за якою працівник просить надіслати свою трудову книжку.