Причини ребрендингуПричини ребрендингу

0 Comment

Ребрендинг — глибока зміна концепції бренду, орієнтована на збільшення продажів. Змінюють логотип, візуальне оформлення, слоган, місію, цінності бренду, аудиторію тощо. Мета ребрендингу заявити про якісні перетворення всередині компанії та змінити сприйняття бренду в очах потенційних покупців.

Це зміна логотипу, друкарні, слоганів, позиціонування та інших складових бренду. Ребрендінг зазвичай потрібен за серйозних змін: наприклад, якщо компанія вирішує вийти на новий ринок або якщо продукт перестали купувати через негативну репутацію. Ребрендинг буває комплексним та частковим.

Вважається що міняти фірмовий стиль потрібно через кожні 7-10 років. Організації повинні йти в ногу з часом та підлаштовувати концепції під зовнішні зміни на ринку. Хорошим прикладом є Starbucks. Зміна логотипу очевидно показує динаміку розвитку компанії.