Реквізити службових документів: Державний герб, емблема (логотип), найменування організації, довідкові дані організації-автора документа, найменування виду документа, дата, реєстраційний номер, посилання на номер та дату, адресат, підпис, друк, текст, заголовок до тексту, відмітка про виконавця, позначка … Збережена копія
Реквізит присутній тільки у бланках листів та включає: поштову адресу; номери телефонів та інші відомості на розсуд організації (номери факсів, телексів, розрахункових рахунків у банку, адреса електронної пошти та ін.). Збережена копія
Як правильно писати адресу?
- Повне ім'я одержувача (у форматі «Прізвище Ім'я По батькові») або назва організації (коротка чи повна);
- Назва вулиці, номер будинку, номер квартири;
- Назву населеного пункту;
- Назва району, області, краю чи республіки;
- Назва країни;
- Номер а/с, якщо є (у форматі «а/с 15»);